Ofte stilte spørsmål
På denne siden kan du finne svar på generelle spørsmål vedrørende våre tjenester og produkter. Dersom du ikke skulle finne svar på ditt spørsmål ber vi deg ta direkte kontakt via support@espos.no
Da har du handlet et sted som bruker våre betalingsløsninger. Har du vært på konsert, et marked, bar, restaurant eller på et serveringssted den siste tiden? Er transaksjonen derfra. Hvis du ikke kommer på hvor du har vært send oss en mail så finner vi ut hvor du har vært. – post@epsos.no
Ja, SmartTerminalen har støtte for BankAxept
Følg link/URL du har fått på mail, med brukernavn og passord.
Ja, vi har regnskapsintegrasjon mot Visma Business, Tripeltex og PowerofficeGO. Mulighet for å hente ut Gbat10-fil til import i andre systemer.
Ja, DiggiPOS er et godkjent kassasystem i hendhold til kassasystemlova. Alle godkjente kassasystemer skal ligge på nettsiden til Skatteetaten.
I juni 2024 kom en endring i finansavtaleloven som tvinger virksomheter til å akseptere kontanter som betalingsmiddel. Gjelder det for min virksomhet også?
Svar: Kort oppsummert gjelder det nye lovvedtaket (Nr. 66 2023-2024) for virksomheter som på fast basis fra et næringslokale selger varer eller tjenester til forbrukerne. I slike tilfeller er man tvunget til å akseptere kontanter. Virksomheter som forestår midlertidig utsalg i en kortere periode, og fra lokaler som bare en begrenset krets av personer har adgang til, har IKKE krav til å akseptere kontanter ifølge loven. Alle våre festival-, konsert- og arrangementskunder faller derfor utenfor det nye lovforslaget.
Det nye lovvedtaket kan leses i sin helhet HER.
Ja, det har vi. Det er mulig å få stor skjerm til ditt utsalgssted.
Ja, SmartTerminalen er integrert mot VIPPS og deres VIPPS-Avtale.
Salgsdata og rapporter finner du i DiggiPOS backoffice. Her har du også oversikt over alle dine produkter, priser og knappeoppsett.
iOrder stenges i DiggiPOS backoffice, på Dashboard. Følg utsendt manual.